All Williamson rođen je u New Yorku 21. ožujka 1931. godine. Njegova obitelj se je preselila u Bogotu, Kolumbija dok je još bio dijete I većinu svoje mladosti Al je proveo tamo.
1940. godine seli se nazad u New York i pohađa “Školu umjetnika i ilustratora” (kasnije “Škola za umjetnost i dizajn”) gdje je bio podučavan između ostalih i od strane Burne Hogartha. Burne je vidio potencijal u mladićevim crtežima, tako da mu 1948. godine dozvoljava da crta u njegovom novinskom izdanju “Tarzana”. Dok je bio u “Školi umjetnika i ilustratora” upoznaje Roy Krenkela i Frank Frazettu i njih trojica postaju doživotni prijatelji i suradnici.
Njegovi prvi radovi pojavljuju se u Heroic Comicsu br. 51 iz 1948. godine čime je započela njegova duga karijera. Slijedećih nekoliko godina radio je za Toby Press, ACG, Eastern i druge prije nego li si je osigurao stalan posao za EC.
Uskoro se njegovi radovi pojavljuju u skoro svim EC-ovim izdanjima i postaje očito da je njegov smjer znanstvena fantastika i Al u tom području briljira. Ubrzo postaje glavni crtač u EC-ovim izdanjima Weird Science i Weird Fantasy.
Tijekom tog vremena njegov umjetnički stil se počinje učvršćivati, također pokazujući tehniku finih linija koje su se jako dobro identificirale sa umjetnikom. Pod utjecajem Raymonda, Fostera i Salinasa da bi zatim bio izložen Lou Fineu i Will Eisneru, Wiliamsonova umjetnost postala jedna od vodećih u realističkoj umjetnosti stripa koja je kasnije postala mjerilo kad su je Leonard Starr, Stan Drake, John Prentice i Neal Adams popularizirali.
Na nesreću, Al je bio u istoj situaciji kao i ostali umjetnici koji su se bavili stripom, kad je posao sa stripovima počeo općenito opadati 1955. godine potpomognut lijevo orijentiranim zagovornicima cenzure
Tijekom tog vremena većinom je radio za Atlas ( Marvel) crtajući horore, vesterne, pustolovine i sve drugo što su mu rekli. Radio je i za Prize sa Jackom Kirbyem & Joe Simonom nekoliko godina tijekom pedesetih i za ACL također. Na kratko, krajem pedesetih i početkom šezdeseti Al pomaže ctračima stripova koji su imali koristi od njegovog rada. Radio je sa Prenticeom na Rip Kirbyu, stripu kojeg je jako volio, a kojeg je pokrenuo Alex Raymond. Također je radio na stripu Dana Flagga i navodno je pomagao Aldenu McWilliamsu na njegovom Twin Earths stripu.
Onda 1964 dolazi do velikog preokreta. Izdavačka tvrtka Warren započela je liniju crnobijelih magazina u istom duhu EC-a. James Warren i Archie Goodwin skupljali su EC-ove umjetnike, što su više mogli. Kao rezultat, naslov Creepy & Eerie je bio umjereno uspješan, ali je bio izvrsni propagandni materijal za umjetnike čiji su se radovi pojavljivali u naslovu. Frazetta pokriva priče od Williamsona, Reeda Crendalla, Angela Torresa, Johnnya Craigai Stevea Ditkoa između ostalih. To su bili apsolutno fantastični i raskošni strip magazini. Ali njihovo uzdizanje je bilo kratkog vijeka jer je izdavač James Warren konstantno kasnio sa isplatom plaća tako da se kompletna ekipa umjetnika raspala za nekoliko godina.
Al je potom prešao Kingu gdje je radio na nekoliko izdanja stripa Flash Gordon. Ti stripovi su bili jako cijenjeni među publikom. Fantastična umjetnost čini te stripove klasicima. Tek toliko, Williamson je jedini crtač stripova kojeg ja znam da je radio na objema kreacijama Alexa Raymonda, Flash Gordon i Rip Kirby.
Nakon ilustriranja stripova o Flash Gordonu Al je postao crtačem jako objavljivanog stripa Secret Agent X-9 (još jednog Raymondovog stripa) koji je kasnije preimenovan u Secret Agent Corrigan. Taj strip je crtao gotovo dva desetljeća počevši 20. siječnja 1967. godine.
Crtao je Star Wars strip jedan period na zahtjev autora Star Warsa Georga Lucasa, dugogodišnjeg ljubitelja stripova. Također je nacrtao nekoliko izdanja Star Wars stripa za Marvela kada je konačno postao crtač za Daredevila. Ostao je u Daredevilu neko vrijeme crtajući na većini izdanja od broja 237 do 289.
Al je radio na mnogo drugih projekata koji se ne mogu obraditi u članku poput ovoga zbog veličine i brojnosti. Tijekom njegove karijere koja je trajala nekih pet desetljeća Al je prepoznat kao vrhunski umjetnik te je za svoj rad na stripu primio mnoge nagrade.
Često se pojavljuje na skupovima koji za temu imaju strip, na radost mnogih njegovih obožavatelja, koji imaju priliku upoznati i popričati sa tim razgovorljivim i naočitim umjetnikom, legendom umjetnosti stripa.
Preveo i prilagodio Tomislav Vukelić